ZWROTY I REKLAMACJE
ZWROT
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie La’Maxwell produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, produkt należy odesłać na adres:
LA’MAXWELL– magazyn zwrotów
Łódź 93 -534 ul. Bogusławskiego 32
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i potwierdzeniem zamówienia załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich oryginalnym kartonem.
Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
Zamówienia opłacone przez: Przelewy24 zwracamy przez Przelewy24, – Paypo zwracamy przez Paypo, -płatność przy odbiorze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe.
REKLAMACJA
Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu. Zgodnie z naszym regulaminem nie prowadzimy wymian towaru.
Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę).
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:
LA’ MAXWELL – magazyn zwrotów
Łódź 93 -534 ul. Bogusławskiego 32
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i potwierdzeniem zamówienia załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich oryginalnym kartonem.
Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący. W przypadku reklamacji całości zamówienia, Luxurydesigners pokrywa koszt transportu w jedną stronę
Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, La’Maxwell zwróci jego koszt.
La’Maxwell ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
POLECANE PRODUKTY
-
Bluza oversize KEYSI
169,00 zł -
Komplet welurowy CARLA
229,00 zł -
Komplet welurowy CARLA
229,00 zł